Rendelés - áruátvétel - szállítás - fizetés
1.) Árajánlat kérés:
Ha nincs közzétett árlista, kérjen árajánlatot emailben, vagy telefonon.
Ha még nem vásárolt nálunk, az árajánlat kérésekor adja meg az alábbiakat:
pontos számlázási címet
adószámot
elérhetőséget
Egy sorszámozott árajánlatot küldünk, melyen minden fontos adat megtalálható:
eladó és vevő neve, a termék azonosító, fizetési határidő, érvényesség, stb.
Ha bármely adat nem egyezik, kérjük jelezze, mert rendelés után ezen adatokból készül a számla.
2.) Rendelés és visszaigazolás:
Rendeléskor hivatkozzon az árajánlat sorszámára. Megrendelését
írásban visszaigazoljuk. Ha valamely adat hibás, kérjük, jelezze.
Ha még nem vásárolt nálunk, kérjük megadni a bankszámla számot.
Ezt csak akkor nem kérjük, ha a készpénzes fizetést választja.
3.) Ha késik a visszaigazolás:
Ha az árajánlat kérésre, vagy megrendelés kérésére 48 órán (két munkanap) belül nem kap választ,
hívjon fel minket telefonon. Az email és a fax is elveszhet. Rejtély, de előfordul.
4.) Az áru átvétele és a szállítás:
5.) Az áru visszaadása:
Garanciális probléma esetén,
Ha a kapott termék a rendeléstől eltérő és a tévedés, vagy eleve
más áru kiadása bizonyítottan a Protec Mo. kft. hibájából történt.
A feltételek esetén a Protec az árut visszaveszi
Fontos:
A vásárló nem jogosult visszaszállítani (konkrét garanciális probléma hiányában) a katalógusból kiválasztott, a megadott méret, anyag
és szín szerint a
Németországban legyártatott röntgen védőruhát. Jellemzően ilyen a Dr.Goos röntgen védőruhák
nagy része. A védőkötény, védőkabát, duplaköpeny, szoknya/mellény, fogászati kötény méret/anyag/szín szerint
egyedi rendelésre készülnek.
6.) Fizetés:
Készpénzben az áru átvételekor.
Átutalással (állandó, szerződéses partnereinknek).
Proforma számlával, előre utalással.
Egyes, ritkán előforduló termékekre (vagy sorozatos fizetési késedelem esetén) új
rendelést csak a Proforma számla kifizetése, vagy 50% előre megfizetése után fogadunk el.
|