Adat- és információ kezelés
1.) Dokumentumkezelés:
- A dokumentumok elsősorban elektronikus formában készülnek.
Ez alól kivételt képez a szállítólevél.
- Árajánlat, megrendelés, visszaigazolás, szállítólevél: ezen
dokumentumok egyedi sorszámmal ellátva, zártrendszerű, elektronikus formában
kerülnek rögzítésre. Az „árajánlat” -ból készül a következő dokumentum (pl.
visszaigazolás, vagy szállító). Ez kizárja a tévedést, elütést.
Lehetőség van az utólagos módosításra az elektronikus (NAV) számla kiállítása előtt.
- Számlázás: az elkészült számlák tárolása is elektronikus formában
történik. A számla kibocsátó 8 évig őrzi meg a kiállított számlákat. A
szükséges adatokat megismerő személyek köre: az adatokat elsődlegesen
vállalkozás, illetve a vele munkajogviszonyban álló személyek jogosultak
megismerni, és kezelni, azokkal műveleteket végezni, kizárólag a
feladatkörükbe tartozóan. Munkatársaink a személyes adatokat bizalmasan
kezelik, nem teszik közzé és harmadik személyek részére nem továbbítják.
Az adatkezelési szabályok betartásáért a munkavállalók munkajogi
felelősséggel tartoznak.
2.) Weboldal adat- és információ kezelés:
- Jogszabály: „amennyiben a weboldalon keresztül történik
adatkezelés, abban az esetben kötelező nyilvánossá tenni az adatkezelési
tájékoztatót. A leggyakoribb adatkezelési esetek a teljesség igénye nélkül:
kapcsolatfel-vételi űrlap, webshop rendelés, weboldal analitikával
kapcsolatos adatkezelés, hírlevél feliratkozás és a hozzá kapcsolódó
adatbázis.”
- A honlapunk használatához semmilyen regisztráció nem szükséges (az előző pontban
felsoroltak közül egyik lehetőség sem áll fent) ezért ezzel kapcsolatban személyes adat nem
kerül rögzítésre.
- Sütik (cookie-k) kezelése: nincsenek ilyenek
3.) Panaszkezelés:
- Célunk az ügyfeleink magas színvonalú, gyors és hatékony kiszolgálása.
Az ügyfeleinktől érkező panaszokat a legrövidebb időn beül kezeljük.
- A klasszikus panaszkönyv személyes kontaktus hiányában nincs. Az
írásos panaszokat a „levelezések” dossziéban egy
évig megőrizzük.
4.) Hulladék-kezelés:
- Cégünk irodát működtet, az irodai és kommunális hulladék elszállítása a
szokásos módon történik és nem igényel külön szabályozást. A hivatalos
iratok más módon kerülnek megsemmisítésre.
5.) Veszélyes anyag kezelése:
- Veszélyes anyagok a raktárban csak eredeti, gyári csomagolásban lehetnek.
Ezekhez van „biztonsági adatlap”, melyek a honlapunkról is letölthetők.
>>> Árurendelés <<<
sitemap.ror
sitemap.html
sitemap.xml
urllist.xml
|