Rendelés menete!

1.) Cikk kiválasztása az árlistából, v. árajánlat kérés:

Ön kiválasztja a kívánt terméket az árlistánkból. A termék kiválasztása után az alábbi lehetőségek közül választhat:

  • Elküldi a megrendelést e-mail-ben v. faxon (F: 1-242-7568). A rendelés tartalmazza a pontos számlacímet, az üi. nevét és telefonos elérhetőségét, ha van rend. sorszáma, akkor azt is.
  • Ha Ön még nem vásárolt nálunk, a rendelésen a pontos számlázási cím mellett az adószámot és bankszámla-számot is szíveskedjen feltüntetni.
  • Amennyiben nem elegendő a honlapon található információ, kérjen a már kiválasztott termékre konkrét árajánlatot. Ez esetben küldünk Önnek egy sorszámozott ÁRAJÁNLAT-ot, melyen minden fontos adat megtalálható: a termék azonosító adatai, fizetési határidő, érvényesség, stb. Amennyiben bármely adat nem egyezik, kérjük azonnal jelezze. Ha Ön később ez alapján rendel, feltétlenül hivatkozzon a sorszámra, ügyelve az érvényességre (pl. évváltáskor). Az ajánlat érvényessége általában 30 naptári nap.

2.) Rendelés visszaigazolása:

Az Ön által küldött megrendelést visszaigazoljuk. A "Megrendelés visszaigazolása" sorszámozott, minden fontos adatot tartalmaz. Ha valamely adat hibás, kérjük, jelezze.

3.) Ha késik a visszaigazolás:

Ha az árajánlat kérés, vagy megrendelés kérésre kettő munkanapon belül nem kap választ, hívjon fel telefonon. Az email és a fax is elveszhet. Rejtély, de előfordul.

4.) Az áru átvétele és a szállítás:

Az áru érkezésekor telefonon értesítjük és egyeztetjük a szállítást (amennyiben ez korábban nem lett tisztázva). Az áru átvételére két lehetőség van:

  • Az irodánkban veheti át (PROTEC: 1038 Budapest, Szentendrei út 246.)
  • Futárral szállítás. A csomagban található a számla, erre ügyeljen a kibontáskor.

5.) Az áru visszaadása:  

  •  Garanciális probléma esetén
  •  Ha a rendeléstől eltérő, tévesen kiadás bizonyítottan a Protec hibájából történt.

 A fenti feltételek esetén a Protec az árut visszaveszi és jóváíró számlát állít ki.

A vásárló nem jogosult visszaszállítani -konkrét garanciális probléma hiányában- a katalógusból kiválasztott és a megadott méretek, anyag és szín szerint, külföldön legyártatott, vagy a standard kiviteltől eltérő, kérésre módosított termékeket. Jellemzően ilyen a Dr. Goos röntgen védőruhák nagy része: védőkötény, védőkabát, duplaköpeny, szoknya/mellény és fogászati védőkötény. Ezek rendelésre, méret szerint készülnek.

6.) Fizetés:

  • Készpénzben az áru átvételekor.
  • Átutalással (állandó, szerződéses partnereinknek).
  • Proforma számlával, előre utalással.
  • Egyes, ritkán előforduló termékekre (vagy sorozatos fizetési késedelem esetén) új rendelést csak a Proforma számla kifizetése, vagy 50% előre megfizetése után fogadunk el.

Átutalásos számla esetén a fizetési határidő a számla kiállításától számított 15 naptári nap. Mi Önnek minden igényét és kívánságát maximálisan igyekszünk teljesíteni - ezzel szemben csak azt várjuk, hogy megtisztel a számla határidőre történő kifizetésével.

Dr Goos képviselet és PROTEC márkaszerviz